גנץ דוחה את הקריאות: "אל תתנו יד לסרבנות"

איתי גדסי 1 Comment on גנץ דוחה את הקריאות: "אל תתנו יד לסרבנות"

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ: "קורא למילואמניקים ואנשי הסדיר- המשיכו לשרת, להתייצב בכל תנאי. להגן על הארץ הזו במחאות ולהגן עליה בגיחות. אל תתנו יד לסרבנות, עם כל הכאב"

צילום: אלעד מלכה
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ מותח ביקורת על החלטת טייסי המילואים של חיל האוויר להשתמט משירות מילואים ולסרב פקודה. "אני רוצה לפתוח ולדבר לרבבות מילואמניקים וגם חיילי סדיר שמרגישים כמו רבים מאוד בציבור שהדמוקרטיה הישראלית על פי תהום", פתח גנץ.

"אנחנו ננצח במאבק הזה – במוקדם או במאוחר. מדינת ישראל וערכיה חזקים מכל ממשלה. אני קורא לכם להמשיך לשרת, להמשיך להתייצב בכל תנאי. להגן על אופי הארץ הזו במחאות ולהגן על קיום הארץ הזו בגיחות. להגן עליה כמפגינים ולהגן עליה במחסומים ובצמתים, להגן עליה בתקשורת ולהגן עליה בחמ"לי המודיעין. אל תתנו יד לסרבנות, עם כל הכאב. המשיכו להילחם למען המדינה בקרב, המשיכו להיאבק עליה במחאה.

"לצד זאת, אני מבקש לשאול את נתניהו – מה מרגישה אמא שהייתה במחאה אבל לא ישנה בלילה כי הבן שלה עומד במחסום בשומרון או טס לתקיפה מעל לבנון, כשראש הממשלה משווה אותה לפורעים ששורפים בתים בחווארה? מה מרגיש איש מילואים ששרים ואנשי ציבור קוראים לו ולמשפחתו אנרכיסטים?

"איך מרגישים רמטכ"לים וקצינים בכירים במילואים, חלקם גיבורי מלחמות ישראל, שמכנים אותם ואת פקודיהם טרוריסטים ומעלילים עליהם שהם ממומנים על ידי איראן?

"אדוני ראש הממשלה – קצת צניעות. אנחנו ואנשי המחאה לא פחות פטריוטים מכם. לא פחות אוהבים את המדינה מכם ולא פחות עושים מכם. ואם רבע מיליון המפגינים הם אנרכיסטים – אז גם אני אנרכיסט גאה. אני קורא לכל הגורמים האחראים בקואליציה ובפרט לראש הממשלה ולשר הביטחון – השמיעו קולכם באופן ברור ועיצרו את ההסתה!

"המילים שלכם שולחות אש שעלולה להצית כאן מלחמת אחים. אתם בהתבטאויות שכאלו – מעודדים סרבנות שנובעת מכעס, אתם מחלישים את צה"ל, אתם מחלישים את המדינה.

עוד הוסיף גנץ: "לצד הדאגה מסרבנות בצה"ל, אני מוטרד יותר מהסרבנות של נתניהו וחברי הקואליציה לעצור את החקיקה ולהיכנס להידברות. עד לפני זמן קצר, עוד היתה מכונסת ועדת החוקה תוך התעלמות מרצון העם, מנסיונות הנשיא לעצירה והידברות.

"אני מברך על היוזמה של חברי הכנסת טרופר ואיזנוקט, דנון ואדלשטיין ומקווה שעוד ועוד חברי קואליציה יעיזו יבינו שחייבים לעצור ולדבר.

"אני שומע את הקולות שאומרים – שעכשיו, כשנכנסים לפגרת פורים אפשר יהיה לדבר כמה ימים. לא יקרה. פורים שפיל – כן, פורים ספין – לא. למה שלא נתחום את עצירת החקיקה בין השעות 2-4? אולי רק בסופ"שים? שבוע-שבוע?

"ההידברות היא האמצעי – לא המטרה. אמצעי לקיום דיוני עומק, להגיע להסכמות, לשרת את החברה. לא דרך להעביר את חופשת פורים, למי שהחליט להתחפש לזאב בעור של כבש. תעצרו את החקיקה ונדבר – בלי מגבלות ובלי אולטימטומים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מעניין מר גנץ שלכם מותר לפתוח את הפה על המתנחלים על החרדים על ראש ממשלה נבחר
    על חברי כנסת נבחרים
    בכל מחנמ כנויי גנאי
    מר גנץ טול קורה מבין עיניך
    לשמטלנים מותר לקלל להשוות את גאש הממשלה
    בכל מיני כינויי גנאי
    ולימין אסור